Min Julhelg:

Dagen före doppardagen: Stressade runt på Ica Maxi två gånger.
Handlade sista minuten klappar och en jäkla massa mat.


Dopparedagen: Tog en sovmorgon och struntade i julspelet i kyrkan som vi går på varje år.
Vi kollade på Kalle Anka bara vi fyra och hämtade mormor och åt runt 6.
Öppnade julklappar, (utan tomte), och åt en jäkla snabb gröt.
Vi körde hem mormor och åkte till Domkyrkan. Mamma skulle sjunga i en kör där.
Jättefint faktiskt. I början var det helt mörkt i hela kyrkan och vi sjöng nu tändas tusen juleljus.
De som jobbade där tände ett ljus som skickades bakåt så att vi kunde tända våra småljus vi hade fått när vi gick in. Mysigt värre.
Jag var imponerad över att det var så mycket folk där.
Det var ändå julafton och klockan 11 fram till halv ett på natten.
Och hela domkyrkan var proppad. Ojojoj.
Efter det åkte vi hem och åt vörtbröd med julskinka på. Mumma.


Juldagen: Var hemma och bara tog det lugnt.
Kvällen hade jag tänkt ägna åt mitt nya sims och massa godis.
Men i stället blev det utgång med Fia och Micke samt hennes bror med fler.
Det var mysigt. Vi åkte la dit runt 8-9 och åkte hem igen vid 11.
Hela Göteborg hade tydligen tänk gå till chez. Det var rätt proppat..


Jag tänkte härma Fia lite. (:
Jullistan 2010.

Av Anna: 2 Nagellack och en fin låda hon hade gjort själv.
I den låg det ett fint hårspänne med en vit blomma på.
Den kommer användas mycket!
Av Morbror och hans familj: 200 kronor i presentkort på Frölunda Torg. (Borta för länge sen, höhö.)

Av Mormor, Mamma och Pappa:
(jag vet inte riktigt vad som var från vem. det var i alla fall en jäkla massa, haha)

- Älsklingsparfymen: Ed Hardy.
- Jul Kalle Anka bok som jag får varje år, (De gör en ny varje år, får inte samma bok om och om igen..
skulle vara lite onödigt annars).
- Eclipse.
- Sims 3 - Destination Världen.
- Kent SingStar.
- SingStar Mickar.
- Fina änglar och julkulor till granen som mamma köpte i Tyskland.
- En Dassbok. (I LOVE! Jag skrattar varje gång jag läser i en sån.)
- Målarbok och tuschpennor.
- Lite olika filmer.
- En jättegod julkräm, (en fet en).
- Simpsons DVD.
- En Bakbok. ((((:
- Ansiktsmask.
- Trosor.
Det är allt jag kan komma på nu. Men det räcker, haha.
Puss. <3