Nu bär det av om ca 4,5 timmar.
Jag ska sova i 2-3 timmar, sen ska jag duscha i ungefär en timma sen åker vi.
Åh, jag är både nervös och förväntansfull.
Jag hoppas (SÅ MYCKET) att jag och mamma får dela rum!
Jag hoppas också att det finns en tv på rummet ... HAHAHA.
Jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer att hinna skriva i morgon bitti.
(Eller, ja, om några timmar.)
Jag och mamma var i alla fall hos mormor och duschade förut, hon har en stor dusch.
Vi har bara ett litet badkar här hemma.. Det är jobbigt att dusha där i.
Vi får dock göra det imorgon bitti.
Det får gå, det har ju gått i 18 år liksom. (:
Duschingen gick bra, det var inte så jobbigt som jag trodde.
Det luktade verkligen sån där handsprit och sjukhus, haha.
Men nu är vi j*kligt rena!! :D
På schemat just nu: SOVA!
MASSA PUSS OCH KRAM.
Tack för alla fina ord och stöttningar.
Om det nu skulle gå dåligt, så vet ni vilka ni är som jag älskar.
<3