Inatt vaknade jag upp gråtandes.
Jag kunde inte sluta.
Det var hemskt. Jag hade drömt en dröm som handlade om allt jobbigt samtidigt.
Jag somnade tillslut av utmattning, men det var jobbigt.

Det roliga är att igår natt, innan vi la oss, sa jag just till mamma att jag aldrig gråter.
Jag gråter ungefär en gång i halvåret.
Och att det kommer en sån där
"nu hände en jättejobbig grej som jag gråter över och då kommer allting som har hänt det senaste halvåret upp också".
Anyway.

Annars idag har vi dansat Zumba och chillat på livet lite.
Slappat.
Äntligen har Mamma och Pappa semester.
Vi ska åka till Ävja imorgon! LÄNGTAR SÅ STÖRT MYCKET!
Vill bort härifrån och upp till paradis-finaste-underbaraste sommarlandet.

Om 7 dagar åker jag till PEACE & LOVE!
JAG DÖÖÖÖÖR!!!
Jag är i extas!
Det kommer bli så himla roligt!
Jag hittade en kortlek idag.
Så nu är det löst. Nu har vi nåt att göra på "dö-tiden". Haha.

Nu ska jag kolla på ett How I Met Your Mother avsnitt.
I heart?!!?!?!?!?!
Jadå. Det är kärlek det.


PUSS!



Här kommer en bild ifrån förra sommaren.
Den är mysig och jag blir glad när jag ser den.
Det var en fin dag.