Patric Hill. Patric Hill Winberg. Min älskande, perfekta man.

Vi träffades för snart två år sedan och det har inte gått en dag som jag har känt mig osäker på den mannen. Vi är "Meant to be" (som en av våra låtar säger) och vi gör varandra lyckliga.

 

Han har brunt lockigt, tjockt hår (som är hur fint som helst på morgonen utan gelén) och grå-blå-gröna ögon med en prick uppe till vänster på vänster öga. Han är den jag vill vakna upp med varje morgon, och den famnen jag vill somna i varje kväll. Jag älskar parfymen han bär, hans värme när jag fryser, när han pussar mig på pannan, när vi duschar eller badar ihop, när han kittlar mig, när jag klipper hans hår, när han kommer upp bakifrån och kramas, när han frågar "ska vi äta rester idag?" (vilket för mig betyder att ett förhållande är på RIKTIGT) och när han håkller om mig precis sådär som bara han kan.