Det var så sjukt länge sedan jag köpte något nytt till mig själv.
Denna gången blev det smink och lukta-gott!
Här under kommer bilder på vad det blev!
 
Borstarna har jag beställt ifrån Wish, en superbra sida där allting finns, och till jääääättebra priser!
Jag visste inte riktigt hur kvaliten skulle vara, men de hade fått bra betyg av hur många som helst,
så jag chansade. Och vilken tur det var!
De var HUR SKÖNA som helst! Jättemjuka och sköna att använda.
 
Parfymen fick jag av Patric förra veckan, men jag tyckte den passade in i detta inlägget! 
 
 
 
Nu ska jag leka med mina nya leksaker, Puss och Kram!
 
 

M.A.C Powder plus Foundation NC20
M.A.C Mineralize Blush CB1 Dainty
 
M.A.C Powder plus Foundation NC20
M.A.C Mineralize Blush CB1 Dainty
 

Hugo Boss - Ma Vie 
L'oréal Paris Foundation - True Match
 

The Nudes, Urban Story - Countour Cream Kit
 

Yanqina, Ultimate Maximum - Black Eyeliner Pen
 
11 pieces Wood Handle Makeup Cosmetic Brushes