Det finns många saker som kan få mig på bättre humör.
Till exempel kramar, musik, choklad och någon favoritfilm.
 
Men jag mår också bra utav att planera saker.
Det kan vara alltifrån att göra matlistor till att planera en resa.
 
Jag älskar att bara ligga och lyssna på musik,
ta en promenad i skogen och att fotografera något.
Jag älskar när jag får det där kliandet i fingrarna, det estetiska kliandet.
Jag bara måste måla, sjunga, fota, skriva eller spela piano.
 
Jag kan också tycka det är väldigt skönt att städa.
Organisera mina hyllor, vika om alla mina kläder,
sätta alla böcker i bokstavsordning eller att tvätta fönstrerna.
 
En annan sjuk sak jag älskar är att spendera timmar i tvättstugan med att tvätta,
hänga upp och mangla alla lakan och handdukar.
Det får mig lugn på något konstigt sätt.