Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har lärt mig att säga nej. Jag har även lärt känna mig själv bättre,
vad och hur mycket jag orkar.

Har du några nyårslöften?
Nja. Kanske man kan säga. Jag ska bli mer hälsosam.
Jaaaag veeeet, alla säger detta. Men detta är faktiskt på riktigt.
Jag ska leva på "Patrics Diet". Han ska hjälpa mig,
och jag vill verkligen denna gången. Nu jävlar.

Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

Vilka länder besökte du?
Danmark.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Försökt att göra alla andra så nöjda.
Och sedan kommit hem och gråtit eftersom jag inte orkat med mig själv.

Bästa köpet?
Jag har ju försökt och försökt spara pengar, men det mesta av mina pengar har gått till hemmet.
Mat och hyror och allt sånt skit. Så det enda jag kan komma på just nu som jag köpt till mig själv
är min nya kappa. En vit ifrån Monki! Så himla fin!

Bästa minnet från 2015?
Det måste nog vara dagen vi förlovade oss!
Vi åkte upp till Marstrand och satte på varandra ringarna
och drack champagne med Fredrik i havet som vittne.

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Vi hade fest här hemma. Eller jaa.. Fest var det ju inte riktigt,
det var mer en kväll av vänner som satt och tjötade. Det var trevligt!
Vi firade vår förlovning och min födelsedag samtidigt.

Favoritprogram på TV?
Jag tittar väääääldigt sällan på tv. Jag ser bara saker på nätet.
Så det jag följt och längtat mest efter har varit Game of Thrones och Walking Dead.

Ett datum du alltid kommer att minnas?
Vår förlovningsdag. Sjätte mars. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, haha.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mer ledsen och nere i år jämfört med tidigare år.
Det har varit mycket som hänt och mycket som har varit tungt.

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Hmm.. Tajta jeans, och en snygg tunika till det. Har försökt klä mig så som jag vill. 
Vissa har kallat mig snobb och rikemansbarn bara för att jag har klätt mig "för fint". 
Men det är den stilen jag gillar,
och jag kommer att fortsätta ha mina märkes väskor och "fina" kläder.

Vad fick dig att må bra?
Att umgås med Patric. Även om vi varit tillsammans i över tre år!

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016?
Jag vill ha mer nästa år. Bara MER. Det har varit ett väldigt tråkigt år, väldigt mörkt och jobbigt. 
Nästa år hoppas jag på att det ska hända lite mer saker. Med mig själv och med livet.

Vad ser du mest framemot med år 2016?
Jag hoppas att det blir roligare! Ljusare!