10 favoriter
Dialekt: Skånska och halländska.
Mat: Tacos, grillat kött och min potatissallad och såklart PASTA.
Låt: Just nu: Med ena foten utanför.
Film: Det finns SÅ många.
Tecknad figur: Anastasia!
Sport: Dans!
Komiker: Johan Glans.
Veckodag: Fredag kväll. Eller möjligen torsdagkväll när det är top floor på Sticky!
Glass: Twister.
Soloartist: Jag gillar så himla många, men just nu älskar jag vissa låtar och Melissa Horn.

9 för tillfället
Humör: Glad, avslappnad och trött.
Tanke: Jag ser faktiskt rätt ut i de här kläderna!
Kläder: Nya jeans, linne och skjorta.
Bakgrund: Joel Kinnaman.
Känsla: Hunger!
Tid: 17.28
Bästa sak: Cola.
Irritationsobjekt: Att jag inte orkar laga mat.

8 första
Bästa vän: Nathalie.
Husdjur: Katt.
Huset: Har aldrig haft ett hus.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Niklas Skoog.
CD skiva: Bubbles.
Bil: -
Ord: Pappa.

7 senaste
Telefonsamtal: Daniel Enhörning.
Mat: Räknas en chokladbit?
Dryck: Cola.
Biltur: Igår natt.
Tv-program: Cougar Town.
Spelad låt: With every heartbeat.

Köpta klädesplagg: Två jeans och en skitsnygg tröja, IDAG :D

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja.
Varit med i tidningen: Ja.

5 nej tack
Skolämne: Matte B.
Mat: Blodpudding, Pytt i Panna, Tomatsoppa, Potatis och Purjolök Soppa med en del mer.
Musik: Dansband, Metal, Hård Rock, Smör Back Street Boys liknande och rap (såndär överdriven hörintevadhan/honsägerrap)
Dryck: Te, Chai-Latte, Rött vin m.m.
Djur: Spindlar, Ormar, Nattfjärilar, Getingar, Bin, Myggor, arga hundar, råttor, kackerlackor.


4 saker
Som hände igår kväll: Vin, Dans, Pussar och Väntande i kö.
Du kan höra just nu: Spotify, Mammas spel på telefonen, Annas snarkningar och Pappas knarr från stolen.
Du inte kan leva utan: Musik, mina vänner, min familj och kärlek.
Du gör när du har tråkigt: Sover, läser, sjunger, kollar film, spelar gitarr eller piano och pratar med Anna.

3 personer
Du kan berätta allt för: Fia, Anna och Jennie.
Du tycker om: -II-
Du inte gillar: Jimmie Åkesson, Christiano Ronaldo och André i Idol 2011.

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola!
Hund eller katt: Hund.

1 önskan

Att hitta kärlek. Riktig kärlek. :)