HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej, det har jag inte.

Varit kär: Ja.

Förlorat någon speciell person: Ja.

Varit deprimerad: Ja.

Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, haha. Massa gånger.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha, nej.

Brutit ett ben? Nja, ben i armen, ja.

Gjort något du ångrar? Klart jag har.

Hoppat Bungee Jump? Nej. Skulle aldrig våga det. (Höjdrädd som fasen)

Ljugit för någon du tycker om? Nej, inte sådär på riktigt. Kanske någon vit lögn.

Ätit en hel tårta? HAHA, nej.

Gjort bort dig offentligt? Alltid!

 

I ÅR (2012) HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja!

Fått ditt hjärta krossat: Ja.

 

ALLMÄNNA FRÅGOR:

Hur många barn vill du ha i framtiden: Ett eller två.

Har du några husdjur?: Vår katt Kitty!

Vill du ändra ditt namn: Jag ville när jag var mindre,

nu vill jag bara lägga till mitt andra efternamn till mitt riktiga namn.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade all night long med roliga vänner!

Vilken tid vaknade du idag: Det vet jag faktiskt inte. Tittade inte efter. Låg och drog mig länge.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Försökte sova.

Någonting som du längtar till: Min födelsedag. Den kommer bli awesome.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Alltså, nej. Jag vill inte det. Jag har det sjukt bra!

Vad lyssnar du på just nu: Anna som skriver på sin läxa.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, ja!

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Emma Therése Linnéa Laumann Winberg

Stjärntecken: Vädur

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Kavåskolan

Gymnasie: Munkebäcksgymnasiet

Högskola:

Hårfärg: Hade rött för ett tag sen, men nu är det nästan min vanliga färg igen (mörkbrunt).

Långt eller kort hår: Mellan.

Längd: 1,76 m

Piercings: Har hål i öronen.

Tattoos: Inga, ÄN.

Höger eller vänster: Högerhänt.

Operation: Magen.

Bästa vän: Har några stycken faktiskt! Bella, Madde, Anna och Micke.

Sporten du spelar: 

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: Kaffe.

Är du på väg att: Snart lägga mig.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja.

Vill du gifta dig: Ja.

Karriär i åtanke: Hah, oj. Vill bli så mycket!

Socionom, pilot, astronaut, läkare, dagisfröken,

personlig assistent med massa mer.

Måste bestämma mig snart tror jag.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Det går lite upp och ner med det!

Mirakel: Hm, ja, varför inte.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Himlen: Ja.

Änglar: Nja. Jag vet inte.