Jag vill ha just nu (materiellt):
- Ny kamera och nya objektiv
- En TV till vardagsrummet
- En nyfylld garderob med massa nytt
- Pengar till att få ihop vardagen
- Lite extra pengar till att göra något kul

Jag vill ha just nu (icke-materiellt):
- Avslappning på en strand
- En mysig utekväll med god mat och vin
- Jag skulle vilja gå på en jättefin bal!
Ha värsta fina klänningen, dansa vals och dricka champagne
- En ensam trip någonstans med P
- En utbildning

Jag stör mig på:
- När någon snott ens tvättid
- Nyårsafton
- Insekter, Spindlar, Ormar, Getingar - och nästan allt annat som låter eller flyger
- När man upptäcker att man sjungt fel text på en låt hur länge som helst,
men är så van vid det att man sjunger fel ändå
- När man håller upp en dörr åt någon och inte ens får ett leende tillbaka

Jag älskar:
- Patric
- Katten
- Godis
- Familjen
- Lugn och ro